söndag, mars 02, 2008

VART ÄR 7:an, NÅGON?

livet i Amerika är fint. allting är stort. proportionerna ändras helt och jag tror ärligt talat att jag blev ungefär åtta centimeter bredare bara av att gå av planet på Newark... nej men galet hur annorlunda allt är.
idag gick vi på picnic i solen, det var mysigt. vi hittade rulltobak och cigarettpapper i en vattentät påse i skogen. vi lät dom ligga kvar, dock snodde jag tändstickorna som låg däri för dom var lite häftiga. hihi. vi såg en örn som åt en råtta ochså, det var coolt.

tidsfördrivet...

Tio första
Första bästa kompis: Martin H. en sån kille. vi växte dock ifrån varandra när han upptäckte fenomenet tjejbaciller och jag upptäckte Lekisförälskelsen.
Första bil: inte ännu.
Första kärlek: Martin var en av många tillsammans med Erik, Olov och Niklas.
Första husdjur: Morris. en kattunge som gömde sig under badkaret och sedan bröt benet när han trillade ner för ett träd.
Första semester: man ska ha husvagn...
Första köpta skiva: BSB? säkert.
Första riktiga kärlek: åh, alla kärlekar jag haft...

Första piercing: hål i öronen om det räknas, annars läppen.
Första konsert: BSB i globen - åh, det var så fint.

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Smirnoff Ice Green Apple igår
Senaste filmen du såg: Aristocats, hihi

Senaste ringda telefonsamtal: mamma, berättade att jag kommit fram ordentligt
Senaste bubbelbadet: med Z för några veckor sedan.
Senaste spelade cd: Eels - Daisies of the galaxy, tror jag
Senaste kyss: Z of course. i fredags
Senaste gången du grät: förra onsdagen tror jag, för att jag mådde så dåligt på X-Zyte i Pattaya, buh
Senaste måltiden: picnicmat i skogen a la amerique - mini Oreo's, cheese crackers, fruktjos, nonfat-godis, chocolate chip cookies. haha


Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: ja. vi blev senare ett par och höll ihop nästan ett år.
Blivit arresterad: hm, nja, vet inte om det räknas... kanske.

Blivit kär vid första ögonkastet: lite självdistans får man väl ha.
Fastnat med blicken i någons urringning?: ja, i både kvinnliga och manliga
Sagt att du älskar någon utan att mena det: försöker vara sparsam på den fronten, men ja, det har jag
Haft ett one night stand: hmmm
Busringt till någon: absolut

Sex saker jag gjort idag
letat luggbilder på internet och diverse bloggar, haft amerikansk picnic, sett en skitstor örn kalasa på en råtta, hittat ett oöppnat paket rulltobak i skogen, sett på Project Runway-maraton, lekt med en kotte.

Fem favoritsaker utan rangordning
min fina dator, nya rödvita sjalen, kameran, min Hästens, robot-tshirten. jag är jävligt trött och tog allt jag kom på först

Fyra personer du kan berätta allt för
mamma, Z, Feli, hmm.. Molly

Tre val
Blått eller rött? rött
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? chips helt klart, vet alla som känner mig


Två saker att göra innan du dör
äga en egen restaurang och åka världen runt

En sak du ångrar
jag är för ung för att ångra mig! iiih!

Inga kommentarer: