fredag, mars 07, 2008

inte det minsta busy

inte okej att sitta pa jobbet med inte ett skit att gora. jag far angest & tanker "NEJ NU KOMMER CHEFEN & KICKAR UT MIG FOR ATT JAG SITTER & BLOGGAR" men vad ska jag gora liksom nar ingen har nagot jobb att ge mig? radd for alla, haha. vagar bara prata mede Jameson & Aaron & nu nar jag har flyttat kan jag inte na dom annat an med mejl. som dom inte svarar pa. kanske raknas det inte som mitt fel da? att jag bloggar, menar jag?

jag ar en riktig paint-talang har jag markt. eeeh. denna kallas Rawdjurspojken --->

paint ar kul, sarskilt kul nar man inte har nat att jobba med. sa vad tycker ni om mitt lilla konstverk?

en till bild ar Hesten vill ha havre:

allt for mig so long tror jag. klockan ar 10 har, om tre timmar far jag lunch. & VAD SKA JAG GORA TILLS DESS? INGEN ANING. fragar jag nagon? hm, ja, om ett mejl raknas.

hjalp.
ps. jag vill ochsa ha en rigansk fru.

Inga kommentarer: