torsdag, mars 13, 2008

nej det vore ju for bedrovligt

ORKA va jobbig flickvan. sa javla sjukt javla javla ovart & tontigt.

nej istallet koper jag tuggummin & tuggar hart & lange pa mina Orbits Bubbelmint & latsas att jag skiter i vilket. vill inte bry mig, men helt plotsligt kanns det som att jag ar vaaaldigt langt borta fran sverjet. ja ja. vad ar val en bal pa slottet... tror ni nagon sitter & tanker pa att askungen har tappat en sko eller? vafan, fjolla, alla sorger gar att supa bort. eller glomma i nagons famn. TYP.

(vilket skitsnack, ah, knepigt humor idag. men jag sag en vildkanin imorse nar jag var ute & rokte & hur fel kan dagen ga efter det? liten & gosig. maste bara ventilera lite skittankar forst, ursakta)

det ar fett kallt har, min jacka ar inte alls tillracklig. visserligen blir det ratt nice pa dagarna men pa morgonen dor man nastan utanfor dorren. var ar varen som var har nar jag kom? men den kommer nog tillbaka snart. i helgen har jag inga planer, kanske bara chilla? maste ju spara mina pengar... damdidaam... spannande.

NUUU ska jag... gora nat. ta tag i mitt liv. sluta bry mig om petitesser & larv. man vill val inte vara svartsjuk.

Inga kommentarer: