torsdag, mars 27, 2008

I can't wait, to see u again!!!!!!!!

klockan är fem i halv fyra på natten i Sverjet, här är den fem i halv elva. snart, alldeles strax ska jag lägga mig i sängen & koncentrera all mitt fokus & min energi till att somna. sover darn dåligt nu, jag vet inte varför. kanske omedveten stress, eller något sådant?

idag ringde Michael från Todd Street när vi satt i bilen. Hanna satte på högtalartelefon & hell-vitte vad dålig jag blev på engelska helt plötsligt! shit. "yäs, aj äm looking it forwarding" - VA? hahaha som tur var hörde han inte mycket pga dålig linje, & samtalet avslutades ganska snabbt, men till min tur hann jag leverera ungefär fem totalpinsamma repliker. wow!

hatobjekt nummer ett här i staterna är för min del jävla Hannah Montana. hon är präktig som en höna & lika ointelligent.
ett pr-skämt, det måste det vara *KRÄKS BLOD*

(nej, har inte använt asterix-verb-asterix på jävligt länge. nu var det dags)

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG ÄR SÅ ARG SÅ ARG.

JA, JAG ÄR NÄSTAN SÅ ARG ATT JAG INTE KAN SKRIVA. VILL DU VETA VAD JAG ÄR ARG PÅ?

JO, PÅ DIG OCH DITT JÄVLA LIV!!!!

(kan jag få komma?)