måndag, mars 17, 2008

lite strul

"lite strul"?! det ar inte okej att dom kallar det for "lite strul" nar dom har gjort arets fulaste sida som laggar utav bara fan, ar otroligt svarnavigerad, komplicerad, rorig, och dessutom tontig eftersom den ser ut som en jakla Lunarstorm-bebis.
inte nog med det, nar jag skulle posta ett inlagg i forumet om hur fult det var, kunde mitt inlagg inte komma fram (& allt jag skrivit forsvann da saklart) for att det var for manga javlar som skrev. samma sak. sanningen. att det ar sa javla fult & att dom maste andra pa det om dom vill ha kvar nagra medlemmar.
det ar inte forandringen jag ar emot, dom far garna andra & forbattra, MEN SE DA FOR FAN TILL ATT GORA DET BRA.

grrrrrr. den smartaste sidan for bilduppladdning har gatt rakt ner i Lunarhelvetet... morr. arg ar jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

visst är det äckligt :( man blir fan deprimerad. hee. puss