onsdag, mars 19, 2008

multifunction manifacturing

ofta internet *POFF* bara stanger av sig, inte ok nar jag har tusen flikar uppe.

kontrollfreaket rapporterar: i stort sett ingen som har festivalplanerna klara eller ens pa G, det gor mig nervos. har inte varit sa peppad pa festivalis hittills men nu har det slagit till. jag vill till emmaboda, hultis eller nagonstans i europa. inte arvika? eller jo, kanske, men det ar val inget som lockar asmycket. andrahandsval helt enkelt.
att inte festivala alls i sommar kanns inte som nagot alternativ.

som vanligt vid tolvtiden ar roksuget som starkast. jag har nog en biologisk rokklocka i huvudet. min kropp vet nar jag snart ska pa lunch. snart, men inte an. da borjar den tracka mig tills jag nastan blir hysterisk.
men vad ska jag gora pa lunchen idag? forutom att roka sonder lite lungvavnad alltsa. jag har ju varit pa manga gator haromkring, flera ganger. kanske shoppar jag lite for pengar jag inte har eller sa promenerar jag bara. i regnet? inte kul.

jag ar uttrakad, med myror i brallan. oshhh.

1 kommentar:

Anonym sa...

varit i thailand några gånger nu, eftersom pappas fru är thailändska så (: