måndag, mars 10, 2008

the art of living

pysslar lite med hemsidan till Parkway22. forjavla haftigt stalle. kan tyvarr inte ge er hemsidan eftersom den inte ar officiell annu, men sjutton gubbar vad soft det skulle vara att bo dar. nagon som skulle vilja ge mig 2,3 miljoner kr bara sadar? nagon? inte det nej. da far jag val scora nagon av alla de ackliga gubbar som sneglat pa mig idag & hoppas pa att nagon av dom ar rik. hmff.

min lunch ar riktigt god, bara sa att ni vet.

& jag maste prata om ett spannande fenomen: riktigt stark radsla for personer i ens narhet. naja, inte narhet kanske, men ungefar. kan inte namna nagot om personen i fraga eftersom det da kanske kan listas ut vem denne ar, & det skulle ju kunna fa forodande konsekvenser eftersom jag inte litar pa vad personen ar kapabel till. men denne skrammer mig. lomsk, slug & riktigt vesslig. (for er som inte forstar sa ar "vesslig" en adjektiv form av djuret vessla, & alla vet hur pliriga dom ar.)
nu drar jag val allting till sin spets, men det ar val livet pa min kvist.

gosh. kan inte ga i mina skor. men jag far javligt snygga ben, sa...

Inga kommentarer: