onsdag, mars 12, 2008

love me the Scandinavian way I are

ja men forjavla otur. upptackte nar jag kom hit vid nio att jag hade tva snorgrona flackar mitt pa klanningen - fran avokadon jag skar upp till min lunchmacka imorse. vet ni hur snyggt avokado ser ut pa en vit&blarandig klanning? mycket snyggt.
inser nu ochsa att klanningen ar fanimig for kort. hahaha. visar hela laren nar jag sitter ner. INTE OKEJ ANGELICA!

plus att: jag ar sa javla otranad att det ar lojligt. efter en & en halv vecka har har jag traningsvark i benen efter alla trappor, morgon-, lunch- och kvallspromenader. haha. sjukt daligt. & min kondition? Arash nar jag kommer hem kor vi stenhart pa friskis! det har ar ju pinsamt.
plus stel i nacken som en krakel, & eftersom luften ar sa acklig & torr har har jag frasiga hander, fotter, lappar & flygigt har.

jag vill shoppa mera.

Inga kommentarer: