onsdag, mars 12, 2008

tycker ni den ar snygg da? va? VA? (headern era puckon)

lite faq sahar pa onsdagen:

"en sak som jag har tänkt på väldigt länge men inte vågat fråga om. Alltså, what's up med att stava också med H?"

svar: det ar min grej. mitt knas. fel i systemet typ. forstar inte varfor man ska stava med K. nar man skriver "och sa" stavar man ju med H. sen nar man drar ihop det till ett ord som betyder exakt samma sak och anvands till samma grej sa ska man helt plotsligt anvanda K? nej. jag koper det inte.

---

nu dag pa jobbet, har precis skickat ivag ett sa tydligt mejl jag bara vagade, dar jag skrev till Jameson att jag vill ha JOBB, att jag inte har gjort sa mycket alls dom senaste dagarna. vi far val se...

ater min raspberry scone & dricker min latte. bloggar lite, chillar lite... nice. idag pa lunch ska jag vandra ivag till ett hemligt stalle. ni far veta mera nar det ar dags for er att veta mera.

fick ett mejl av Eric nyss:
This Thursday, March 13th, clients from OKI will be visiting our offices. We would ask that everyone take a few minutes to straighten up their work area before Thursday.

We would also like to remind everyone to dress appropriately for their visit, refraining from wearing jeans.

Thanks in advance for your cooperation.


oooh, seriost. laskigt. hehehe. nej formodligen ar det min moster & hennes polare som dyker upp. trevligt.

nu ska jag prova en ny font. trott pa denna som jag har. hejsvejs i i den psykadeliska svampskogen

Inga kommentarer: