måndag, mars 10, 2008

det trodde jag aldrig

jag har nu skrivit ett e-mejl till mig sjalv i framtiden, oh sa haftigt. det kan man gora pa en cool sida som heter Future Me. mm.

om tva veckor blir jag nitton & da ska barnen baka tarta har dom lovat. H ville baka en Spongebob-tarta & jag sa att sjalvklart ska han gora det. jag alskar ju Spongebob. skitbra humor.

idag hade vi Brunch n' Learn-mote har pa jobbet. vi interns fick lara oss om PR, & det var faktiskt larorikt. nu ar jag tillbaka till gora-ingenting-kanna-mig-useless-tillvaron. forsoker fixa nat jobb men dom har ju ingenting at mig, gah.
snart ar det lunch iaf & jag har med mig javligt satsig sallad fran whole foods. en organisk supermarket med superfrasch & mycket vegetarisk mat. & varldens basta salladsbar. har aven en liten muslibar med mig som mellanmal, ah vad jag ar nyttig!

helgen var fin & jag har shoppat massor, spenderat nastan alla pengar jag har. kopte bl a 2 par jeans som sitter hur bra som helst, som skapta for min kropp. lade ochsa 40 dollar (ca 280 kr) pa ett par high heels att ha pa jobbet. kan inte ga langt i dom men snygga som fan ar dom sa det ar det vart. kopte ochsa lite orhangen, linnen, mera skor, trakiga saker som strumpor, plus annat smatt. allt ar billigt & snyggt, min planbok skriker.
i fredags satt jag & Hanna uppe till tre & drack enorma mangder vin. haha. det var riktigt roligt.

det som ar lite jobbigt med langa arbetspass pa 19e vaningen ar det forbannade nikotinsuget, ah jag vill roka. skulle sitta bra fint det. en timme till har uppe...

det ar trakigt att ni som laser inte kommenterar nat, halla kom igen, nat maste ni val tycka om mitt exotiska coola liv?

2 kommentarer:

Hedvig Skirgård sa...

Vad skoj att du skickade ett mejl till dig själv, jag har inte gjort det än för jag har inte kommit på vad jag vill säga.

Anonym sa...

You know I looove it.

/ mandy