söndag, mars 23, 2008

23 mars - 19:e fodelsedagen

lilla stora jag blir 19 ar ung idager.
en valdigt valdig alder om man valjer att se det sa; eller annu en anledning att fa fira att man lever, kanske. hursomhelst ar det den enda dagen pa hela aret som man har ratt att krava uppmarksamhet, smicker & lyckonskningar fran alla man kanner - & faktiskt far det ochsa.

min uppvaktning imorse var valdigt valdigt fin!
"happy birthday" & nitton fodelsedagsljus intryckta i en donut. manga presenter, sma fina saker. & jag ar rich bitch med finfina svenska bidrag i plonkan igen.

jag bakade tarta som blev ganska acklig, men den var iallafall fin. misslyckades fran borjan till slut men borjades om & blev okej. fast acklig. sliskig & slemmig; amerique deluxe.

idag har jag glidit runt i min superskona kimono fran h&m, suttit i solen med cigaretter & Seventeen, som sagt bakat tarta & oppnat paket. fatt ett antal gratulationer. ikvall ska vi ut & ata pa finrestaurang.

nar jag kommer hem ska jag ha kalas, vill du komma?

Inga kommentarer: