tisdag, mars 11, 2008

krrkrkkrrrkrkkrkrrrrrrrrr

insag nu, shit eh vilka studentskivor ar det jag ska ga pa & NAR AR DOM? om alla som vill ha mig pa skiva ville vara sa vanliga att skriva en kommentar om var, nar & tema sa att jag kan aterfa kontrollen over situationen, tack. NU!

jag tror tema-fragan ar den viktigaste eftersom man ju inte vill dyka upp som ett javla miffo i morots-kostym nar det egentligen ar tema blingbling. typ. aven om blingbling ju ar saaaa 2007. eller 2006 kanske. UTE IAF.
offer.
(ps kan man forkorta ordet miffo-offer till moffer? det vore coolt. det ska jag borja gora ds)

jag ska snart ga pa lunch, rattare sagt om fyrtifem minuter eller liknande. jag ar hungrig men mest av allt god damn roksugen, sheisse. men mat ska ochsa bli gott, sallad, mm. med avokado & fetaost & annat smaskigt.

IKVALL ar det kalas. jatteavancerat barnkalas for ben. med hoppborgar i mangder. det kommer att bli fruktansvart roligt. ja men okej jag ar typ fem ar. ja. okej.
det ar viktigt att bevara sitt barnasinne.

inser att min blogg nog inte alls ar sa javla rolig som man skulle onska, igar hade jag rekordmanga lasare pa bloggen sen jag registrerade den for statistik for en vecka sen. tanker inte saga hur manga det ar forrans jag kommer upp i nan cool siffra som 25 000/dag typ. men det ar nara nu. ehehehe.
pa tal om bloggar, det finns ett blogginlagg av Hanna Friden som ni bara maste lasa: http://frankincense.blogg.se/1204917213_en_fjrtdagbok.html , det ar helt sjukt roligt att lasa ett sant inlagg i en blogg som forovrigt overraskar genom att vara skriven av en snygg stureplansbrud & innehalla roliga, intressanta, relevanta, smarta, sakliga & helknappa inlagg. yes. jag kommer dagligen att besoka denna blogg i fortsattningen. gor det du med.
(gratisreklam Hanna Friden, varsagod. ehehe. na men seriost. eeehh. tontig jag ar. hihi)

jag ar trott & frustrerad & rooooooooooksugeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnn kan jag fa ga pa lunch snart sa jag far rokaaaaaaaaaa. fjksdepojnbaoidfpoijspdofjgamns

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har skiva 18 maj I think. Tema: Party. Så man kan ha ungefär vad man vill på sig så länge man är fin och party.

För övrigt älskjar jag också Hanna Fridéns blogg. Är helt besatt sedan carro tipsade mig om den för några månader sen. Dock måste jag erkänna att jag tröttnat litelitegrann på bajsproblemen som hon skriver om vid det här laget. Men ändå.

Puzz / Mandy