fredag, mars 14, 2008

blub blub

ah jag blir sa trott pa bilddagboken. det ar sa mycket karlek-trams a la nittiettor som lagger upp bilder pa sina elzklinhar & skriver tusen sma fula hjartna & siffror & bokstaver. herregud, arligt talat skiter jag i vem du ligger med. det ar inte haftigt att du ar lesbisk trots att du knappt ar konsmogen.
jag tycker inte att dina vanner ar oppensinnade & fordomsfria for att de skriver "aaah ni ar sa javla sota tillsammans" bara for att du ar en brud som hanglar med en tjej. inte heller om du ar en femtonarig popparpojke kommer jag att tycka att du ar sa god damn special for att du haller handen med din pojkvan & tar kort pa det. karlek som karlek, vafan, skarp er. ska tillaggas att jag ar precis lika trott pa tjejer som lagger upp foton pa sina pojkvanner inklippta i en solnedgang med ett gang rosor, eller nat annat romantiskt, & skriver med cooool 3d-text: "luv yoo 4evah niklas andersson < 333. ps. du far inte pluspoang som lesbo bara for att du ser ut som en kille. ds
ps2. sarskilt inte om du ar ful redan fran borjan. ds


ja ja ursakta uppror sakert valdigt manga har men jag orkar inte, ah SJAS.

forovrigt dricker jag alldeles for mycket vatten, jag maste kissa hela tiden. till slut blir det pinsamt, "vafan gor hon dar inne, snortar eller?"

om en halvtimme lunch. en timmes kedjerokning & fonstershoppande. nice.
har inget jobb just nu men ar ratt nojd anda, gjort ett par nyttiga saker redan sa det kanns bra.

idag ar det fredag wohoowoohhiiiiiiiyaah typ kanske & imorgon ska jag sova & ha pa mig mjukisbyxor & en vanlig hederlig javla tshirt istallet for skjortor & klanningar. inga leggings eller tajta strumpbyxor dar inte. ska se pa teve & kanske stada lite & ga nan promenad. ringa Zac (elzklinghen aowh elskarehj SAAA mykeh < 3437538)
nej nu maste jag kissa igen, javla vatten. rinner genom kroppen! som.. ja, eh, vatten!
so long suckers

Inga kommentarer: