torsdag, mars 13, 2008

om jag var tuff skulle jag skriva nagot pa hebreiska har

hur roligt kan man ha i philadelphia? jo, man kan sitta pa sin praktikplats & nastan ga sonder for att man har sa trakigt & kanna sig himla feg for att man inte vagar saga det till nan. & det ar precis sa kul jag har. WOHO!

"Jag har en toarulle på mitt sängbord och två Harry Potter-böcker. Det ser ut som ett rum som tillhör en 15-årig kille. Men icke." - amanda
jag tyckte att det var en mycket klockren liten mening som fick mig att ma en aning battre trots att jag idag kanner mig som en myra. nej, korrektion, det kanns som att jag har sjuttionio myror i brallan. & dom ar inte bara bitska & javliga, dom ar fruktansvart malmedvetna. dom ska driva mig till vansinne. lyckas ganska bra, maste jag saga.
maste... gora... nanting... maste... aktiveras.... nu... NU!

nu ska jag prova ett nytt tuggummi - Trident Spearmint.... ja, det var okej. ganska gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. Klockren var ordet.
Men du ska vara glad att du är i philly och inte tråkiga incenstiösa uppsala.

/ Mandiz