tisdag, mars 11, 2008

I'm Scandinavian everything is, what it is

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey.
sitter pa Dompan & kakar frukost. bestamde mig nar jag stod i kon (kossan? haha) (nej det var inte roligt) for att vara lite galen & inte ta samma idag igen. darfor... trumvirvlar... valde jag en cinnamon dolce latte & en raspberry scone. sconen (singularis pa svenska?) var jattegod & perfekt & bra. kaffet var inte kaffe utan nagon sorts sliskig (dock ganska god men inte jatte) kaffedrink med vispgradde. som sagt, helt okej, men kanske inte frukostdricka. & nog inget jag bestaller igen.
(korrektion efter tva klunkar till: den ar faktiskt god, nu nar jag kommit forbi graddlagret & ner till sjalva kaffet.)

idag har jag pa mig nya jeansen fran Joyce&Leslie, en vit skjorta fran Gap & svarta ballerinaskor fran five&below (dvs dom kostade 5 dollar=35 kr). skjortan var ett kap for 17 dollar (ca 120 kr), den sitter som en smack & jag ser jattesot ut. nojd tjej med andra ord.

igar var jag uppe ratt sent & satt & pillrade med en ny header till denna blogg. den blev snygg, ska bara finputsas lite. om jag inte orkar ladda hem illustrator ikvall for da ska den goras om en del. sen ska jag bara fundera ut hur man far dit den... nagon som vill hjalpa mig?

hoppas jag far jobb idag, men Eric sa att han skulle fixa nat.
jag checkar sakert in har lite senare igen. puz

ps. forovrigt ar det en lat som gar pa repeat i min iPod: Timbaland feat Nephew - The way I are

Inga kommentarer: