fredag, mars 07, 2008

"artichoke" later som ett satt att morda nagon

sitter & kakar en ovard kalkon- & kronartkocksmacka fran Starbucks & dricker fett vart gront iste.

har fatt lite jobb iaf, nog for att det ar ett skittrakigt arbete som gar ut pa att testa 638 (jag skamtar inte, det ar sexhundratrettioatta) websideadresser for en klients hemsida. (http://www.dacor.com om ni vill kika) kanns ju lagom kul att sitta & copy, paste, copy, paste, copy osv i tva timmar till. skont att det ar fredag iaf

det ar inte som att jag klagar, det ar ju skitcoolt att ha praktik pa en cool reklambyra i coola Philly i coola USA. bara anda. liksom.

leker i paint nar jag trottnar, har gjort ett paskkort som ni far se nar det blir dags. hehehehe. jag ar sa javla kreativ sa jag tror att jag smaller av.

det ar val livet pa en pinne det, som mandy skulle saga.

Inga kommentarer: