torsdag, mars 06, 2008

idag ar det soligt igen

3 saker jag gjort hittills idag:
- fatt hora "I've totally murdered your organization" om mitt tva timmars langa organiseringsarbete jag gjorde igar. bara att kavla upp dom kritstrecksrandiga skjortarmarna & gora om allt
- tittat pa en massa bilder & insett hur fruktansvart mycket jag langtar till svenska sommaren
- atit en Bran Muffin till frukost

4 saker jag vill gora i helgen:
- promenera pa South Street + spendera lite pengar
- titta pa inspelade finalen av Project Runway + se reprisen av forsta avsnittet av nya Top Model
- ga till stranden med barnen
- redigera alla oredigerade bilder pa datorn sa att dom kan laddas upp

5 saker jag gjort den har veckan:
- hort nagon frasa i sin mobiltelefon "you're an asshole!"
- kissat pa Starbuckstoaletten pa Walnut Street tre ggr
- tappat ett saltkar i maten
- hoppat over lunchen tva dagar for att jag inte visste var jag skulle ata
- blivit flirtad med av en dorrkille utanfor Double Tree Hotel som hette Alex

Inga kommentarer: