söndag, januari 07, 2007

these walls, they get me paranoid, they're shrinking in on me I think

snälla snälla kan någon bara skriva en liten rad om ett tåg och en stad så drar vi. jag är så jävla fett på att bara åka iväg nu. bort. typ danmark i några dagar och supa och skratta.

fan ta allting. jag försöker att vara positiv. men nu börjar skolan och vardagen och allt jävla helvete. jag hatar det.


resekontaktannons, ball jag är som skriver här på nätet, wow:

jag letar efter en grymt trevlig, intressant, någorlunda spännande och snygg människa som känner för att komma ifrån vardagen och tråkiga sverige till balla danmark några dagar!
jag är sjutton, alldeles strax arton och jag gillar att göra galna saker och ha kul. jag har ingen fast idé om vad man kan tänkas hitta på i danmark, men jag är öppen för förslag och inte så kräsen :D
vill du som jag rymma ifrån tristess och rutin? vill du som jag bara försvinna ett tag och ha lite roligt? fine! skriv då så ser vi hur vi kommer överrens! PUSS!

Inga kommentarer: