söndag, januari 28, 2007

crossbones and just ordinary ribs

och varför är det så att vissa människor känner sig som flodhästar när de ätit en riskaka med skinka en youghurt tomat gurka hundra gram räkor och fått i sig mindre än tvåhundra kcal på en dag, varför är det så varför

jag har ont i magen ikväll och känner mig tjock tjock tjock. fan hur ska det gå, vad fan håller jag på med, hur länge orkar jag.
men ändå åh så värt det... kicken när man ser resultat. somna med vänstra handen på sitt tydliga vänstra höftben... byxor som inte passar... hur fan hittar man något som är mera värt än det? det kanske låter jävligt töntigt, det kanske är jävligt töntigt. men ni har aldrig varit här

jag ska ta ett bad och sen ska jag se på lite teve. imorgon är det skola och även jobb och jag pallar inte alla krav?

Inga kommentarer: