söndag, januari 28, 2007

don't give up

fyrtiofyra komma två.

det var en trevlig kväll igår, med seg början, rolig fortsättning och bra slut. vaknade halvdöd idag men det var det värt. det var kul att träffa folk. särskilt vissa.

vi fick inte lägenheten, men jag ska inte vara mer bitter, det finns fler.

jag vet inte. som vanligt vet jag inte. har trädit in i något sorts stadium där jag bara glider fram utan att fundera särskilt mycket. det är väl skönt antar jag. fastän det finns mycket som borde funderas över.
det här är min längsta period, episod, eller vad man nu ska kalla det. och det märks ju på många sätt. hur länge är det här kul? och nu megaont i magen, den protesterar väl. som hela min kropp i övrigt. ja ja nog tjatat.

jag antar att jag ska sova snart. klockan är ju mycket. mm
godnatt


och fan jag älskar ju dig, Livet
VARFÖR GÖR DU SÅHÄR?

Inga kommentarer: