lördag, januari 13, 2007

gonna make it to the top

no more hiding, alla korten på bordet. och dom tog det väl hyfsat. mamma arg och pappa lite undvikande. bara jag inte fick dom att gråta, nu såhär efteråt... men jag är ledsen, det är ingenting jag riktigt orkar ta hänsyn till. inte nu. förlåt

och söt, vad är det? jag vill vara smal. mager förfan. jävla tönt jag är, men ändå.

jag lyssnar på Kent. vilket emo jag är, gaaahd. men det är fint.

j'ai perdu mes repères
je nage en eau trouble
emmène-moi aussi loin gue possible
les paysages défilent et la brume se dissipe
grâce à toi à nouveau je respire

tellemont loin de ce monde



och jag klarar det här åtminstone hyfsat bra... tre fyra kilo på några dagar, det är väl okej?
ja, lite peppad blir jag. bra. låt det nu bara fortsätta åt samma håll. så ska jag nog lyckas. yes


nu ska jag bara prata lite mer på msn med en vän, sedan är det dags att försöka sova. godnatt!

Inga kommentarer: