tisdag, januari 09, 2007

all she wanted was to make you proud

jag vill kräkas för jag mår illa
men det är svårt med tom mage.


ikväll ska jag återigen försöka sova tidigt
det gick ju fint hrm igår när jag försökte somna nio och faktiskt somnade efter ett
inte ens sova kan jag göra ordentligt. jävla tönt

och förövrigt: jag är ju helt enkelt bara för jävla dum. en fet jävla idiot. grattis angelica
sluta vara beroende av andra människor! sluta! dom kommer aldrig att bry sig om dig ändå.

jag är trött och kall. och tom
egentligen är det förjävla skönt att inte känna någonting annat än trötthet och tomhet. inte egentligen. det ÄR förjävla skönt.
varför slutade jag någonsin med det här? jag behöver inte mat


(men ändå
please die Ana, på repeat i mitt huvud
men ochså I NEED YOU NOW SOMEHOW
)


egentligen. är det väl fruktansvärt fegt att gömma sig för sina problem och rädslor bakom ett påhittat tankemonster. men åh så lätt

jag kan ju förihelvete inte komma ifrån att det känns så förbannat jävla bra att vara hungrig och lika tom i magen som man är i huvudet!

och nothing tastes as good as thin feel, det är ju så, kan inte låta bli att drömma om att DEN HÄR GÅNGEN, denna gång klarar jag det


lyssnar på soundtracket till Scrubs igen. mycket fin musik

som sagt. jag vill kräkas
(över allt över mig själv över känslor över såkallade vänner över framtiden över mat över min äckliga jävla feta kropp herregud ja herregud)

Inga kommentarer: