onsdag, januari 06, 2010

osten är min vän

tillbaka vid datorn, återigen. inte blir det mycket tid till annat när man ska underhålla detta nästintill sjukliga beroendet av att läsa om andras liv, egenheter och företeelser.

egentligen så förstår jag att för att en blogg ska vara givande för andra så handlar det om att skriva om andra saker än vad man gör, vad man äter, vad man läser och allt annat som jag gafflar på om. men sedan tänker jag också att vem skriver jag för? det är väl för mig själv i första hand. (vem försöker jag lura? jag vill juh bara ha uPpMääärkSamheeT!!!1!ett gimme some?)

första dagen avklarad utan kolisar. frukost bestod av ost - min kärlek i livet, oliver och ett kokt ägg. till middag stekte jag kyckling, halloumi och körsbärstomater i riiikligt med smör. muchos delikatos, om jag får säga det själv. funderar dock över hur sjutton man ska orka äta tillräckligt på en hel dag när man blir så jädrans mätt?! hmm. kanske har Räven en poäng med sitt proteinpulver? även om jag har en liten spärr mot allt som är sånt därnt konstgjort... får undersökas vid framtida behov.

imorgon är det inventering på jobbet. whopidoo på det. räkna en miljon saker, räkna fel och räkna om igen, från 8 till 19, känns väl ungefär lika roligt som vandrande pinnar är spännande.

förresten, läsarkåt som jag är, är det någon som vet hur man på Blogger ser statistik? well, bahbye for now. talk to you soon.

1 kommentar:

Hanna sa...

Blogger är ju sämst på det sättet, det visar ingen statistik. Men jag kör på google analytics, då klistrar man in en trackerkod i bloggen och så får man fina tillförlitliga statistiksiffror! AWESOME!