måndag, januari 25, 2010

morr morr

är det någon som kan något om datorer? eh min dator väsnas och trilskas. det är något dåligt, va?

annars? försöker att inte somna. sjukt trött. funderar på en power nap, ett litet farväl till den gudasköna sängen, ungefär. vaktar barnen i en dryg timme till, sedan är det home sweet home igen. skönt men inte så skönt. 33 kvm enrummare VS en miljon kvm + stort kök (med induktionshäll! aaah, heaven on earth) + bastu + all mat man kan tänka sig + mikro + en hel massa andra lyxigheter jag inte sett röken av under min tid hemifrån... eh behöver jag ens fråga?

senare blir det en förhoppningsvis strålande intensiv träningstimme, ett försök till snabb dusch och efter det intar jag biosalongen. The Road bjuds det på idag. har sådär lagom höga förväntningar. trailern är sjukt bra, men det säger inte alltid så mycket. om de lyckats hålla ner den vanligtvis så höga americano-känslan så ja, då tror jag på det här. men well, är filmen skit så har jag ju iaf Viggo att dregla över i hundraelva minuter. mmmm.

nej, det här går inte. sängen, here i come!

Inga kommentarer: