fredag, januari 08, 2010

guten morgen, huh

kaffe med en skvätt gammaldags mjölk och en snyyys i käften. känner mig som en femtitre årig karl i arvidsjaur eller diverse liten ort norröver. bara nätlinnet som saknas. men it feels guuuuud, det må jag säga.

inte särskilt stressad - träningsväskan packad och klar, lunchen likaså. jag har till och med koll på valet av skor. wow. det börjar bra, sanna mina ord. denna dagen börjar bra.

som ni kanske utläste ur gårdagens inlägg så var arbetsdagen mer likt en simulation av en dag i ett fångläger (typ guantanamo) än vanlig arbetsdag. nä, jag tar i, det var roligt faktiskt. "not funny HA-HA, but a little bit funny?"... jag gillar ju det här med att organisera och greja. eh. eeh. hehehe.

time to wrap this up, ska ge mig av. ut i kylan... sommar'n var äru?!

2 kommentarer:

Räven sa...

Sv; Det går hyfsat med kolisarna, lite upp och ner, vissa dagar måste jag trycka i mig kolhydrater för att inte klappa ihop men igår och idag har det gått finfint. Största problemet är inte att hålla sig ifrån kolhydrater utan att hålla sig med mat öht, känner ingen direkt hunger (även sen tidigare) och speciellt inte när jag är illamående... vilket gör mig mer illamående, och så fortsätter det så. Men det går lite so-so, skulle jag vilja säga. :3

How you doin'?

Räven sa...

Ja det är ju det, vill man inte gå ner i vikt så himla mycket blir det ju lätt ett problem att man äter mindre, lite därför jag trycker i mig det där proteinpulvret. Dessutom är det ju inte bara vikten som går neråt, kroppen mår ju inte bra av att äta såpass lite heller. Oh well, ja, får hoppas illamåendet flyger iväg och det blir skitlätt och enkelt sen :D