onsdag, januari 06, 2010

i wanna do bad things with you

gott nytt! det här blir la fint det, eller vad säger ni? nytt år, till och med nytt decennium. wow.

yeah, hörni. jag är ju riktigt seg och slö. jag vill ju ha en trevlig och rolig och intressant blogg, och jag tycker ju verkligen om att skriva det gör jag, men det blir på något sätt inte så att jag sätter mig och skriver en rad eller två om mitt lilla liv. fastän jag har tid och lust. nä jag vet inte, jag är lite kass på det här. men försöker, för jag ska tamigfan bli en bra bloggare. japp, ett litet nyårsmål det där.

jag har ett gäng mål faktiskt, som jag ska se till att uppnå under detta fina, nya 2010.

- komma igång med träningen. på riktigt, med realistiska mål och förväntningar, och göra det till någonting trivsamt och naturligt (istället för det nästan hatiska moment det är nuförtiden, eh)
- starta mitt lchf-käk. det som jag i över ett år funderat över, varit nyfiken på och tjatat om. det känns som det egentligen enda sanna för mig och min kropp, och nu kör jag. let's go, lchf, bring me all you've got!
- hitta ett givande jobb/en intressant utbildning. fundera ut vad jag, karriärsmässigt, vill göra med mitt liv.

sen såklart en hel massa andra saker. men detta är de stora, de viktiga bitarna till mitt pussel. mer om det, och mer om de små övriga biter kommer!

och vet ni? en kamera, det fick jag minsann i julklapp! en söt liten en som jag kan ta med överallt. wiho, så bilder blir det från och med nu.
nu ska jag läsa vidare alla de bloggar jag håller koll på, förhöra M lite till om stroke och diverse eländigheter inför hans elaka tentor. so long!

spelade Alfapet i mellandagarna. jag vann. såklart.

1 kommentar:

Räven sa...

Sv:Hej och hej! :D Tack så jättemycket, random och ärliga komplimanger är bäst! :) Hade du skrivit ”åh va fin blogg hihi va söt du är…BLOGLOVIN????” hade det varit värre. :>