måndag, januari 18, 2010

en måndagskväll med lördagsbilder

efterrätt - mmmmmm. och två till: mm. frysta exotiska från hemköp med vispgrädde. mi lajki.

träningen, oh så shööön! gick riktigt bra idag, kändes verkligen i mukklerna. jag gillar verkligen att träna och då särskilt gymma, så frågan är varför det i stort sett alltid är så sjujäkla svårt att ta sig dit? det är välbekanta Fröken Lathet som försöker ta över min hjärna och besegra Mister Motivation (haha, jag är så töntig... hahaha). men jag ska vinna. det ska jag! you'll see.

tänkte bjuda på ett par bilder, det där som inte händer så ofta. de båda är från i lördags hos L. så jag är festfixad och allt, snusen fint inne som ni ser. håll till godo!

S, jag, E

jag & E

ni kan också glimta mitt mormorsfynd - oversizekavajen i ylle och siden från PoP som jag fann i mormors garderob. lycka. en riktig gottegrotta det där, mormors hus :D

nu - läsa mera bloggar! skepp ohej!

Inga kommentarer: