lördag, januari 30, 2010

boo-fakin-hoo

ibland blir jag lite irriterad över att mitt liv inte är all shiny and stuff. eller inte så mycket ibland egentligen, det är en ganska så konstant känsla numera. totally not awesome. hur i hela helgefriden GÖÖÖR man?

en av de stora anledningarna är ju den där förbannade avsaknaden av ett gaang. ett litet gäng polerz som man skulle kunna ringa när man har lite tråkigt och vill hitta på nåt satyg. va tusan, liksom. hur svårt ska det vara? ska jag vara tvungen att börja på nån himla universitetslinje jag inte ens vill gå fastän jag inte alls är motiverad till att ens öppna en bok bara för att kunna snatcha nån liten vapendragare? finns det inget annat sätt? dö. faktiskt. döööööö.

det borde finnas något typ såhära vahettere match.com eller spraydate eller någe för oss ascoola, skitsmarta, fett roliga och snygga typer som bara råkar sakna möjligheter till kontaktskapande. jag menar, det är ju inte som att jag har nån arbetsplats att fiska på heller.

otroligt irriterad blir jag faktiskt. inte bara lite. otroligt jävla irriterad och ursäkta svordomen.

godkväll önskar Eder Bittra Bästissaknande. Deluxe.

1 kommentar:

Rävis sa...

ARGH. I FEEL YOU. Känner PRECIS samma sak. FLYTTA TILL JÖNKÖPING! NU!