lördag, januari 09, 2010

caturday

godkväll kära vänner!
vad gör ni denna lördagsafton? fezt eller chill?
själv är jag finfixad från topp till tå, orsak: jag och M på väg till annan M för middag, sällskapsspel och vin. en grej helt i min smak. jag är ju sort of the världshärskare när det kommer till sällskapsspel, helt ärligt då. spelen det bjuds på ikväll är Alfapet<3 och ett underbart finurligt litet spel kallat M.I.G. ett klassiskt frågespel med kluriga men inte omöjliga frågor (dvs inte jäkla TP, eh. skitspel är vad det är.), så att någon faktiskt vinner. dvs jag. alltså.

och nu kikar jag på klockan och ser att jag måste kila. lovar att läsa era (och alla andras) bloggar imorgon. efter lägenhetsvisning och vernissage det vill säga. plus att bjuda på mina åsikter om yogan som jag testade imorse... vilken cliffhanger va?!

PUZPUZ, ha en grym kväll nu mina sockergryn

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag har suttit inspärrad på Engelska Parken hela dagen och skrivit på mitt PM. Buhu :(