torsdag, januari 14, 2010

mission accomplished

jag bloggar i smyg. jag är på jobbet, busy busy. men since its my last day imorgon gissar jag att man får fuska lite.

jag har precis kånkat ner en cirka hundrakilos julgran (eller något åt det hållet) från en höjd på cirka två meter (typ). de som vet, de vet att jag är ungefär en halv hand hög. detta krävde då alltså att jag stod på en ranglig, spenslig liten metallgaffel - detta skulle föreställa en stege. min minivariant av kropp i kombination med grav höjdrädsla gjorde detta till ett nästintill omöjligt uppdrag. men skam den som ger sig, tänkte jag. inte fan kan jag låta granjäveln vinna, tänkte jag sedan. så mission impossible? i think NOT! jag styrde upp hela kalaset galant. vet inte om det var så tjusigt som man kunde ha önskat, men nu är det gjort iallafall.
granjäveln ligger i delar på lagret. får ligga där tills nästa år. ingen kommer att sakna dig. HAH!

Julgranen vs Angelica
0-1

Inga kommentarer: