onsdag, februari 17, 2010

den högre makten

M sitter i telefon med polisen för att anmäla vår lilla fadäs med Bedragaren. hör genom luren hur denna polistant hojtar och gormar och ser framför mig i tanken hur hon sitter på sitt lilla poliskontor och sighajlar för sig själv. hon är helt hysterisk denna kvinna och rösten liknar inte något i denna värld - mer likt något väsen från tredje riket, som du lagt i en mixer och sedan byggt ihop igen. helt tokigt. M lyckas låta otroligt professionell men jag som sitter en meter bort kan knappt hålla mig för skratt. hahahahahahaha. herreguuuuud.

ps. nästa inlägg blir mitt 200:e. vad ska det ägnas åt måntro?

1 kommentar:

Hanna sa...

ta på dig hatt och mustasch och förbered dig på drinking games och att få träffa dumparen i egen hög person!

vi kan ses utanför folkes vid typ sex, det lär se ut som hej kom och hjälp mig hemma hos mig så här i tentatider nämligen...! annars så verkar det ju som att vi ska ut, så ta med dig kårleg! puss!