torsdag, februari 04, 2010

blablah

Förlåt, o kära Blogg, ty jag har försummat Dig.

vadan detta? borta hela gårdagen för att hälsa på min bortadopterade dotter och se hur hon har det. Misty heter hon numera, dock kommer hon för mig alltid och förevigt att vara Kisse. (läste igenom lite för snabbt och hennes namn blev mer likt en viss bloggerskas, HAHA om jag var dennes mamma)

well idag blir en bra dag, det känner jag. började med en kopp kaffe med grädde, fortsatte med att diska hela diskberget of doom inne i köket, och avslutade med en köttbullefrukost. dagens fortsatta äventyr består bl a av en blind date med ingen mindre än Pannkakan.

nä, det här blir ett såntdärnt hyfsat tråååkigt inlägg så jag rundar av här med ett lagom hurtigt: ha en underbar dag, fellow bloggerz!

Inga kommentarer: