måndag, februari 01, 2010

studenten

för att lätta upp i SC-bloggen efter föregående inlägg så kommer en fantastiskt fin (om jag får säga det själv) bild från studenten - min bror och jag:

åh, jag var ju riktigt stilig hörrni. svinkall dag förövrigt, därav den knappt matchande koftan. fin klänning hade jag också, från Monki.

har just smaskat i mig ett par korvar från moderns kyl. ska snart lyfta stjärten från den här grymt sköna soffan och bege mig hemåt för ombyte. sedan är det dags för träning, och kan någon förklara för mig varför jag har så svårt att faktiskt ta mig dit? det är ju grymt skönt och, faktiskt, sjukt roligt. det är bara det där, att se till att gå dit. en mental spärr, av något slag. mycket märkligt.

adjöss!

2 kommentarer:

Hanna sa...

torsdag eftermiddag, ska vi hitt på nå?

Rävis sa...

Hajjjj! Tänkte ba skriva att jag har svarar på din blondinbellakommentar med världens fetaste uppsats, haha :D Bara så du inte missar, det är ett grymt intressant ämne! Poss!