torsdag, april 03, 2008

wow

det 100:e inlagget i denna blogg. imponerande.

tankte att ni kanske vill se vad jag haller pa med? om inte sa far ni det iaf:


SketchUp. det ar kul. och kanns meningsfullt eftersom min lilla stad med mina fina sma hus faktiskt ska anvandas till nagot riktigt. wow.

vad mer kan man skriva i det hundrade inlagget? jag vet inte... att jag langtar hem? men anda inte. vill bade aka och stanna kvar. NY ar sa jakla haftigt. det AR PRECIS som pa teve. lika mysigt, stort, roligt, imponerande, amerikanskt.
ett stort minus skulle val iofs vara dom dyra cigaretterna. over 7 dollar. va i hell-vete... betalar 4 i philly (24 sek).

snart ar det lunch, har med mig sallad som jag hoppas ar godare an den ackelgrejen igar. usch. serious, den sag jattegod ut men smakade fucking citrongras. det finns 3 saker som jag bara inte KAN ata: selleri, svamp och sant dar forbannat snuskigt citrongras. hueeehhh, usch.

idag har jag pa mig min nya lilla vinroda kompis. jag ar valdigt stilig.

tack och hej, leverpastej! (som Lill-Erik, Berts kompis, skulle saga)

Inga kommentarer: