tisdag, april 01, 2008

wet t-shirt contest?

hahahahahahaha. jag skulle precis skriva ett inlagg. det inlagget skulle borja med: "ar jag dum i huvudet eller hande det som nyss hande faktiskt pa riktigt?" jag ar INTE dum i huvudet! det hande pa riktigt. okej, det har ar dealen:

jag sitter pa kontoret vid mitt skrivbord, valdigt inne i det jag haller pa med (dvs bygger en modell av en kallare, testar ny software alltsa, mm). lutar mig lite tillbaka for att beskada min skapelse... what? vattenstank pa mitt tangentbord? pa mina hander? huh? det kan ju inte.. droppa fran taket? jattemarkligt. fixar klart det jag haller pa med, oppnar firefox for att skriva ett blogginlagg om det, vad kanner jag da mitt i skallen om inte en jattestor vattendroppe?
och alldeles nyss, igen, en stor fet droppe ratt i huvudet? FRAN TAKET, mina damer och herrar. hahaha. jag maste ga och saga till nagon sa att det inte kommer ett skyfall over mig snart.

Inga kommentarer: