torsdag, april 10, 2008

good gracious my Lord

hade en liten "kontakta-gamla-ex"-session alldeles nyss. har forresten sysslat med kontakt av massor av gamla vanner, har i staterna. jag tror att fenomenet beror pa sallskapssjukan. nar jag inte kan umgas med de "vanliga" vannerna sa soker jag bekraftelse, sallskap, livstecken fran alla gamla kompisar. glommer alla anledningar till varfor vi overhuvudtaget slutade umgas. eller bara skiter i dom, helt enkelt. langtar FOR mycket efter manskligt umgange. haha.
men, det har tar nog priset. inte for att jag skulle tacka nej till att vara kompis med mina ex men come on, dom hatar mig. hahaha. det finns vardiga anledningar till att vi inte ses langre.

kanske skulle man ata lite leftover-misosoppa till lunch? eller bara skita i det? haha. oj vad allting ar roligt. kanske inte roligt... men bra lustigt. hahaha.

Inga kommentarer: