fredag, april 04, 2008

det finns manniskor som bara bryr sig om sig sjalva. det gor mig irriterad

idag luktade det tacos pa t-banan. inte okej.

och jag ar sa javla grymt irriterad pa en person just nu, han ar helt javla kord i huvet. IDIOT. JAVLA DUMHUVE.

det regnar och ar allmant ackligt vader. men det ar lugnt anda.
ville stanna i ny idag men det gar inte, fasen. far bli nasta vecka. i helgen ska jag sova, skriva listor, packa lite smatt (snyft), shoppa, fira moster, osv osv. vad ska ni gora?

good gracious alltsa, man svaller nar man aker till amerika. tror att det ar en fysisk omojlighet att stanna pa sin vikt om man ar har langre an nagra dagar. jag ar tjock som en kossa pa gronbete. men lika glad typ.
aaaaeehh, far trana bort skiten nar jag kommer hem. det trillar av sa smaningom om det ar meningen. (AH VAD DET AR SKONT ATT KANNA SA!)

jag ska nu leta ratt ba Darien, om jag inte hittar honom ska jag ut och roka. sen jobba, med nat. tjo

1 kommentar:

Anonym sa...

Till Usa åker man för att shoppa och äta. Men främst äta.
Den dagen jag kommer dit kommer jag äta konstant.