måndag, april 07, 2008

a cat named Lola, with a violent past

mest en massa klag idag kanske... eller det kanns som det. trodde halsbrannan skulle forsvinna om jag tappte igen med lite mat, men icke. dessutom var maten inte god och gjorde mig inte matt utan bara illamaende. jag har en halvdan liten vagel under ogat, min klanning ar egentligen for urringad och jag borde ha tvattat haret igar.
jag ar ledsen for att jag ska aka hem pa lordag och jag ar ledsen over att jag knappt har nagra pengar kvar, det ar inte synd om mig. men fan i mig om jag inte skulle vilja ha mera pengar anda. det vill man val alltid.
ikvall ska jag forst och framst lagga upp aterstaende bilder (nagra bra!), och packa hela rummet, naja, borja iallafall. det kommer inte att ga bra.

helst vill jag nog sova, vakna och ha en lagenhet i centrala philadelphia (new york gar ochsa bra). ett jobb och en kompis skulle ju inte vara helt fel det heller. tack?

Inga kommentarer: