måndag, april 07, 2008

I like it

sitter och ater nagot slemmigt litet pahitt fran Starbucks till frukost. Black Forest Ham sandwich var det stiliga namnet, valdigt kreativt och lockande. mitt namnforslag skulle dock vara: Flat Boring Sandwich with egg, slimy cheese that tastes moldy, and a piece of even more boring ham. nejda, den ar ganska god. men smakar otrevligt mycket flygplats.

i helgen shoppade jag ingenting... hahahahaha NEJ jag bara skojade. klart jag gjorde. in fact, spenderade massor av pengar. konstight vaah?
tva underbara vita klanningar fick jag dock. jag vet minst tre tjejer som skulle bli javligt avundsjuka infor sin student om de sag dom. hihi. jag blir nastan sugen av bara den anledningen att ta studenten. jag menar, om jag inte var forjavla skoltrott redan innan alltsa.

osso har det hant en rolig sak. men en hemlis, fo real.

gud vilket flummigt inlagg. ursakta mig.

Inga kommentarer: