tisdag, mars 23, 2010

tjugoett!

hej hej hej! födelsedagen till ära bjuder jag på lite bilder, vad sägs om det? har hittills en lugn och mycket fin födelsedag. men hallå - inte ett enda grattis här? hmmmm. inte schysst. nåja, såhär ser jag ut idag och nästan alla andra också...

gömmer mig i påskriset


ah! paket! :D
(plus den lilla familjen som bor under vårat påskris
)
det ena innehöll egengjorda saker och grejor till lilla mig, så himlans fint!



nästa paket... tofflor! aaaah! hur mysiga och fina och underbara som helst! love 'em!


fick också fröer, så nu blir det storodling här hemma! hur bra som helst


och såhär ser man då alltså ut när man posar framför lillkameran. iallafall om man heter angelica och fyller tjugoett idag

blev väckt imorse med rostbiffsmackor, kladdkaka och kaffe på sängen. och presenter såklart! filmer fick jag - Australia, Corpse Bride och Moulin Rouge. min pärla till karl alltså, han känner mig han. och ikväll är det överraskning, vet bara att jag ska vara klar tjugo i sju då han kommer och hämtar upp mig för so far unknown äventyr. wihooooo

PUSS!

Inga kommentarer: