lördag, mars 20, 2010

kvällens utveckling (för jag vet att ni bryr ihjäl er)


okej, nu råkade det ju hända sig att jag blev övertalad av alternativ nummer två - vilket betyder att jag ska iväg för lite öldrickandeihotellrums-äventyr. men den stora frågan handlar inte om vad jag ska ha på mig eller om jag ska orka duscha, utan om jag ska äta något innan jag åker? det där ätandet jag pratade om i senaste inlägget har dessvärre inte kommit igång, och öldrickande på tom mage känns sådär...

...och nu ringde telefonen...

...och tydligen ska jag stanna hemma, dock med sällskap, och fortfarande ackompanjerat av öl. hmm, blev genast sugen på pommes. den stora frågan är alltså besvarad. pom fritt it is.

so long, biatches! (and how gay is that to say, på en skala?)
nä, en cigg på det.

Inga kommentarer: