torsdag, mars 11, 2010

elfte mars

eftersom att jag är ungefär världens lataste människa, och bara gör saker när jag har saker att göra, så står mitt liv stilla just nu. nästan så att det går bakåt, faktiskt, så lite som händer.

avsaknande av jobb och jobbletande ska vi inte tala om för det ämnet får mig att vilja veta mer om spontan självantändning, och jag menar - det vore ju inte så kul. å andra sidan bra mycket roligare än the moment right now.

lever på min käre pojkväns sällskap (nothing wrong with him, men ni förstår att det kan bli lite instängt på 33kvm och inget alternativ), för mycket snus och cigaretter, dålig mat (för att den i stunden är roligare än den nyttiga), inomhusvistelse, dagdrömmar, mindre renoveringsprojekt, bloggläsande, sex and the city och boredom, boredom, boredom...

lyssnar på Imogen Heap och drömmer mig iväg till sommaren, till New York, till ett jobb och en givande vardag. would give everything för ett Svenssonliv just nu.

min tjugoettårsdag närmar sig med snabba, bestämda steg. kunde inte kännas mer likgiltigt. wow, ett år närmare... vad? döden? nej, så känns det väl inte, men inte något vidare speciellt heller. en känsla dock... ledsen.
jag är ledsen över att jag inte får ha en stor fest med mina många vänner och vara sådär väldigt glad. det är jag ledsen över. jag saknar det.

vad skulle jag inte ge för receptet på ett rikt liv?

pics weheartit

1 kommentar:

Sara sa...

Jag såg att du lämnat en kommentar på designadinblogg.se och jag har samma problem som dig! Om du får nåt svar kan du skicka åt mig då också? :) Skulle vara tacksam! :) Ha det bra!