torsdag, mars 18, 2010

och bortsprungna katter ropar tillbaks


är det bara jag som är helt sen med att Montt Mardiés Come on Eileen är en cover på Håkan Hellströms Kom igen Lena? hur som helst är båda sjukt bra, men jag måste nog säga att Håkan drar det längsta strået just idag just nu... och ut på synthesizergolvet, ner i ljuva livet upp på taken över staden under fabriksmolnen... åh, Håkan att jag glömt dig! hur kunde det gå till?

ps. jag har jobb.
vi kan le men bara i sekunder, det är ett uttryck för känslor och det är förbjudet, eller bli som gatorna, våren och vintern - dom som går runt tills dom försvinner! musiken rullar, dom har glömt allt dom saknar på dan, och du! du är mitt UPPE i livet men nere på gatan!

1 kommentar:

Hanna sa...

Come on Eileen är en åttiotalshit med Dexy's Midnight Runners som Håkan inspirerades rätt friskt av när han gjorde Kom igen Lena :) Jag vet, jag är en jävla bessewisser!