lördag, mars 20, 2010

KLICKA!!!

ikväll har jag tackat nej till 2 (två!) roligheter (för ovanlighetens skull) för att läsa en hejdundrans massa bloggar, äta snacks, slötitta på teve samt roa mig med det här. klicka på länken, jag vill lova att det är värt det. jag skrattar högt här i min ensamhet. det är så roligt, absurt och fantastiskt att jag inte vet var jag ska ta vägen... joina viktväktarna imorgon, någon? bara för att visa mitt stöd för deras underbara förflutna... eller nej. kanske inte. kanske aldrig.
hahaha :D:D:DDDDD (ja, det var tvunget nödvändigt att använda så många smileysar. ni förstår om ni klickar på länken)

annars har jag idag pyntat mitt påskris - resultatet blev helt amazingly awesome. ser ut som om höna exploderat där i. samtidigt som hon värpte ungefär hundra små, små ägg. otroligt fint, med andra ord! ni kanske får se bilder imorgon, om jag orkar. då kanske ni även får se min snygga hylla. jag förstår att ni väntar med spänning.

well, toodiloo, mina vänner. nu ska jag dricka öl och fortsätta min jakt på nya, finfina bloggar!

Inga kommentarer: