lördag, december 30, 2006

I admit that I'm a fool for you

jag tände ett ljus för en liten stund sen. ett stort ljus med glitter i. och lite rökelse från turkiet. ensam-mys. om man kan säga så.

jag försöker lite smått sammanställa någon sorts lista med nyårslöften. typ vad året tvåtusensju ska gå ut på. än så länge ser den ut på ett ungefär såhär:
  • bli smal
  • köpa snygga kläder
  • sluta ha på mig fula kläder
  • bli snygg (kommer förhoppningsvis ganska automatiskt med ovanstående punkter)
  • jobba ordentligt och mycket. dvs sluta sjukanmäla mig bara för trötthet. tjäna pengar
  • lära mig fota
  • bli rolig och intressant
  • låta bli allt vad kärlek heter. absolut inte bli kär
  • pierca septum. förhoppningsvis, om jag vågar
  • tatuera insidan av handleden
  • lära mig dricka öl haha
  • flytta

men det viktigaste är ändå bara att nästa år blir bättre än det här. fan.
och här sitter jag då ensam ikväll igen. jaja inte sämst kväll bara inte världens roligaste. sitter och tittar på foton på flickr och lyssnar på johnny cash.

jag är ändå rätt trött och ska nog sova strax. försöka iaf

Inga kommentarer: