tisdag, december 19, 2006

when you feel so tired but you can't sleep

jag längtar efter snyggt hår, en egen lägenhet och att få dricka mängder med vin. jag vill vara full jämt. och så vill jag känna mina revben.

som en vis flicka idag skrev;

"självsvält är inte alls effektivt om man vill gå ner i vikt men som alltid så handlar det i grund och botten inte om att gå ner i vikt. det handlar om det sjukliga. ätstörningen."


en dag ska jag ta tag i mig själv och lära mig att röka och dricka kaffe. jag ska bli smal och sen ska jag bli vuxen och hantera saker utan att förstöra mig själv och mina relationer med andra. jag ska uppskatta bra musik och läsa djupa böcker av stora författare. ja någon gång ska jag ochså bli speciell och duktig. och intressant. helvete vad intressant jag ska bli.

kvällens soundtrack är förövrigt allting med Coldplay. verkligt fint.

jag har ont i huvudet, min mage skriker konstiga saker och mina ögon svider. dags att hälsa på sängen och gömma mig under täcket ett par timmar?
bara det inte kändes så jävla ensamt och jag måste verkligen sluta vara beroende av sällskap. godnatt nu

Inga kommentarer: