tisdag, december 19, 2006

oh take me back to the start

och plötsligt kom rimfrosten och senare även det snöblandade regnet och julstämningen bland folket var total.

julklappshysteri på stan idag, inklusive i mitt huvud. lyckades dock stilla den något. nu ligger ett litet svart paket i brevlådan på väg till göteborg.

den här dagen har varit fruktansvärd och egentligen borde jag lägga mig för att bara göra slut på dagens mörker. jag missade slash skolkade från första lektionen. egentligen så onödigt för jag var i stan, jag bara satte mig inte på bussen mot skolan. i skolan sen gick jag till jk-fikat och fick komma ur min overklighetsbubbla en stund. sedan hade jag lektioner i ca en timme tills jag inte orkade mer och åkte därifrån. till jobbet. och herregud... nej allting är så overkligt. går ständigt omkring i en dimma. så fort jag är ensam glider jag in i min bubbla igen och stänger av verkligheten. jag måste ha folk runt om kring för att fungera på riktigt. och jag är rätt mycket ensam nu. så det blir väldigt konstigt i mitt huvud.
kanske är det bra eftersom det mesta bara gör väldigt ont för tillfället

jag längtar tills i januari, då ska apoteket och kemiska substanser äntligen få hjälpa mig att sova igen. jag är så fruktansvärt trött. i själen typ

nobody said it was easy,
no one ever said it would be this hard

för att uttrycka mig så att ingen konkret förstår vad det handlar om och för att helt enkelt inte avslöja hur jävla töntig jag faktiskt är; jag väntar på ett mail som ska tala om för mig hur jag lättast fuskar till mig lite kontroll. herregud. det är väl allt jag kan säga.

ja det är allt jag kan säga.

herregud

Inga kommentarer: