fredag, december 29, 2006

we're all stars now in the dope show

the drugs, they say
to make us feel so hollow
we love in vain
narcissistic and so shallow
the cops and queers
to swim you have to swallow
hate today
no love for tomorrow
we're all stars now in the dope show
we're all stars now in the dope show


idag har jag fixat nyårsdrickan. lyxdrickan. en fylla för hundrafyrtio kronor är lyxfylla, ja. så räknar man som fattig gymnasiestudent. smirnoff ice och cider. lite ska man väl fira? eller orka egentligen. men jaja
det blir iaf middag hos lp och sedan in till stan för att fira tolvslaget. sen vet jag inte, känns osäkert men någonstans hamnar man väl iaf. klänningen jag beställt kom idag, den är underbar och jag är tjock sorgligt nog. men jag har väl den på mig ändå fastän jag ser dum ut och så hoppas jag att ingen ser hur ful jag är. om man bara vore snygg.
får väl låta bli att äta middag idag och imorgon. eller nåt
jävla tönt.

ikväll säger a att jag ska dricka vin med honom och jag kan inte låta bli att överväga det. jag är så jävla dålig, det är jag verkligen. men fan hur står man ut? jag orkar inte tänka, inte känna. och klart att om det finns sätt att stänga av, använder man inte dom då? hur skulle jag kunna låta bli? det tar ju faktist bort smärtan, iaf för en liten stund. jävlar. äcklig är jag.

I hate today
who will I wake up with tomorrow?

ja jag sitter iaf med en hårspole i håret och testar hur man bäst fixar snygga lockar. jag hatar mitt hår. fult hur man än fixar med det. men försöker iaf fixa nån hyfsad frisyr till söndag.
jag ska försöka ha mycket smink och fina kläder så kanske jag kan känna mig lite mindre äcklig. herregud vad jag tjatar, men det här är en jobbig dag helt enkelt. massor av tankar som pekar på alla mina fula.. ja.. allt mitt fula. dvs hela jag. haha jösses vad sorglig jag är. käften nu det räcker



what's every good looking girl doing tonight?
'cause I'm free and I got my bedroom keys

Inga kommentarer: