torsdag, december 28, 2006

do you ever wonder who you're loosing it for?

inte skrivit på ett par dagar. först kom dan för dan, sen kom dan alltså julafton med allt vad det innebär. julklappar och tvångsumgänge och en jävla massa mat.
i måndags rymde jag ifrån alltihop till t i sthlm och det gav väl en del. om inget annat så iaf en ny syn på ett par saker.

jag vet inte. snart är året slut och fler saker med det? det är så jävla många saker jag bara inte orkar med men man måste ju. man måste för i helvete och det är ju det jag har problem med. jag får inte bara lägga mig under täcket och sova bort mitt liv och skita i allt vad ansvar heter. ansvar... vad fan är det. jag orkar ibland bara inte bry mig. men man måste ju

fuck that. och fan ta allt.

och jävla alkohol. helvete.

Inga kommentarer: