onsdag, december 20, 2006

trouble with dreams is they don't come true

eels håller mig alltid sällskap. så fruktansvärt vackert, all deras musik. herregud. ja herregud

idag känner jag egentligen inte för att skriva någonting för känslorna är ungefär samma som igår. dvs: så fort jag inte har sällskap flyttar jag in i min suddiga bubbla och världen och verkligheten tynar bort. rätt skrämmande, för jag märker det så tydligt. jag måste prata med folk för att hålla mig kvar här.

jag beställde en klänning idag till nyårsafton, jag gissar att den inte hinner komma. förmodligen är den säkert ful ochså, eller jag är säkert jätteful i den rättare sagt. jag orkar inte med att jag aldrig passar i dom kläder jag gillar. gode gud gör mig vacker? men jag hoppas iaf att den både passar och kommer i tid. det skulle vara så fint.
väntar ochså på min fred perry-tröja från ebay. god it's gorgeous.

jag tog ledigt från jobbet imorgon. fan vad jag är dålig.

nu ska jag för en gångs skull sova rätt tidigt. godnatt

Inga kommentarer: